Elazığ Ceza Avukatı – 0534 445 86 39

Elazığ Ceza Avukatı, Ceza hukuku davalarında profesyonel yardıma ihtiyacınız varsa Av. Nida ORHAN ile iletişime geçebilirsiniz. Müvekkillerimizin davalarını, yakından takip ederek hukuki haklarını koruyoruz. Ayrıca dava süreçlerini şeffaf bir şekilde müvekkillerimize anlatarak durum hakkında da bilgilendiriyoruz. Ceza hukuku kısaca, suçun maddi ve manevi unsuruyla beraber bütün suç unsurlarını kapsayan hukuk dalıdır. Yani örnek verecek olursak, yaralama, hırsızlık ve benzeri durumlara bakan hukuk dalına ceza hukuku denir.

Ceza avukatı, soruşturma ya da kovuşturma aşamalarında ceza hukuku alanında olan bir suç iddiasında şüpheliye, sanığa,  mağdura hukuki destek sağlayarak sanık olan kişiye hukuki açıdan yardımcı olur. “Elazığ Ceza avukatı” mağdur için vekillik yapabilirken aynı zamanda sanık şüpheli müdafiliğini de yapar. Ceza hukukuna giren davalarda şüpheli, sanık, katılan, müdahil sıfatıyla haklarınızın korunması için Elâzığ’daki vatandaşlar bizimle iletişime geçebilirler. Vatandaşlar ceza davalarında genelde en iyi avukat ile iletişime geçmek isterler. Dolayısıyla da Elazığ en iyi ceza avukatı şeklinde araştırmalar yapabiliyorlar. Lakin, bu konuda bir sıralama ya da en iyi avukat diye bir şey yoktur. Zira, avukat aldığı dosyaya iyi çalışarak, davanın gerekçesi, davanın dayanağı olan kanun maddelerini iyice araştırması ile daha iyi sonuçlar elde edebilir.

Elazığ Ceza Avukatı

Elazığ’da Ceza Hukuku sebebiyle avukata gereksinim duyan vatandaşlar bizlerle iletişim kurabilirler. İsterseniz arayarak isterseniz de hukuk büromuzu ziyaret ederek dava süreciniz ve diğer konular hakkında bilgi edinebilirsiniz. Elazığ Ceza Avukatı Nida ORHAN olarak, müvekkillerimizin davalarını yakından takip edip, dava gerekçesi, dava dayanağı ve ilgili kanun maddelerini yakından takip ediyoruz. Bu sayede müvekkillerimizin lehine olacak şekilde davayı sonuca kavuşturuyoruz.

İyi bir avukat, ilgili davaya dair her şeyi dikkatlice öğrenmeli ve ilgili davanın kanun maddelerini de bilmelidir.

Elazığ Ceza Avukatı Nida ORHAN Telefon Numarası

Ceza hukuku avukatı ile iletişime geçmek isteyenler aşağıdaki iletişim kanallarını kullanarak bize ulaşabilirler. Ayrıca isterseniz, sayfanın sağ alt kısmında bulunan Whatsapp butonu ya da telefon butonuna dokunarak hemen bizi arayabilirsiniz.

Aşağıdan yol tarifi, telefon numarası ve e-mail adresi bilgilerini kullanarak da bize ulaşabilirsiniz. Elazığ’daki vatandaşların ceza hukuku alanındaki davalarında hizmet vermekteyiz.

Elazığ Ceza Hukuku Avukatı adresi yol tarifi: Nail Bey, Yeşíldere Sk No:21, Elazığ/Merkez

Elazığ Ceza Hukuku Avukatı telefon numarası: 0534 445 86 39

Elazığ Ceza Hukuku Avukatı mail: av.nidaorhan@gmail.com

Ceza Hukuku Mahkemeleri

• Sulh Ceza Hâkimliği
  • Asliye Ceza Mahkemesi
  • Ağır Ceza Mahkemesi
  • Çocuk Mahkemesi
  • Çocuk Ağır Ceza Mahkemesi
  • İcra Ceza Mahkemesi
  • Fikri Sınai Haklar Ceza Mahkemesi
  • Bölge Adliye Mahkemeleri Ceza Daireleri (İstinaf Mahkemesi)
  • Yargıtay Ceza Daireleri

Davalarınızda deneyimli avukatlardan hizmet alarak daha iyi sonuçlara ulaşabilirsiniz. Av. Nida ORHAN olarak, müvekkillerimizin davaları ile alakalı olarak hizmet verirken, sürekli olarak bütün şeffaflığıyla müvekkillerimizi de bilgilendiriyoruz.